Ons aanbod

Wij zijn Upsiders. Wij vinden invalshoeken die anderen over het hoofd zien. De spark die alles in beweging zet. De positionering waar je misschien niet om had gevraagd, maar stilletjes wel op had gehoopt. De strategie die je leading maakt in jouw tak van sport. De merknaam waar je al zo lang naar zocht, de campagne die de kern raakt of de corporate story waar je mensen van gaan rennen.

Wij graven totdat we vinden wat jij nodig hebt. Dat doen we in de volgende vakgebieden:

  • positionering en branding
  • concept en strategie
  • campagnes en contentcreatie

Positionering en branding

Weten waar je organisatie voor staat en gaat. Een purpose waardoor iedereen snapt waar je van bent. Een gewaagd doel waarvan iedereen in beweging komt. Een positionering die je leading maakt en duidelijk is over jouw bijdrage aan de maatschappij. Wij vangen het voor je. Met de juiste woorden, de juiste verhalen en de juiste beelden. Als je weet waar je naar zoekt, vind je het.

Samen met jou gaan we op zoek naar je eigen plek in de markt. Door te graven. En dóór te graven. De ene keer door de markt anders te definiëren, de andere keer door je anders naar je eigen dienstverlening en propositie te laten kijken. Totdat we vinden wat jij nodig hebt. We know it’s there.
Wij vangen jouw essentie. We maken je merk, we bouwen je branding en we houden je on brand.
Nieuwsgierig? Lees dan eens wat we hebben gedaan voor VanWonen of de gemeente Rotterdam.

Concept en strategie

Logisch denken brengt je van A naar B, verbeeldingskracht brengt je overal. Die verbeeldingskracht zit in ons DNA. Daarmee maken we voor jouw organisatie die campagnestrategie of visuele identiteit spot on én onderscheidend. Passend bij je identiteit én je ambities.

Proeven? Kijk eens naar de visuele identiteit voor 150 jaar Nieuwe Waterweg of de campagne Sander en de Hartenjagers.

Campagnes en contentcreatie

Een passende branding, campagne of strategie tot in de puntjes uitvoeren is een vak apart. Een vak dat wij beheersen. Wij helpen je met precies de juiste content, de verhalen die bij je passen en de activaties die je helpen je doel te bereiken. Op het juiste moment en de juiste toon. Stories worth spreading.

Hoe? Dat zie je bijvoorbeeld bij ons werk voor Op díe fiets.